Kjetil Torgrim Homme kjetilho@ifi.uio.no skreiv i innlegget news:1121897685.30434.111.camel@chico.njus.no:
men dette er sjølvsagt utdatert. det er vel verdt å lese "Grammatiske termer til bruk i skoleverket": http://www.utdanningsdirektoratet.no/dav/bd1dda710e.pdf
Takkar. Det var eit interessant dokument. Ting er tydeligvis litt endra no. Eg har prøvd å bruka omgrepa i dette dokumentet i KVocTrain-omsettinga. (Omgrepa vil nok for lengst vera innført i grunnskulen når denne KVocTrain-omsettinga vert tilgjengelig i Skulelinux.)