Jeg minner om IRC-møtet i stavekontrollprosjektet på mandag. Alle som er interessert i stavekontrollen er hjertelig tilstede. Jeg har startet på en wiki-side om møtet på URL:http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/Meeting/20060306.
Skal vi forsøke å holde møtet på #skolelinux, eller på #spell-norwegian som sist. Hvis vi holder det på #skolelinux, så kan det hende vi får flere deltagere, mens hvis vi holder det på #spell-norwegian, så unngår vi å forstyrre de som ikke er interessert.
Jeg og Axel har brukt #skolelinux til å diskutere stavekontrollen før uten å bli kastet ut, så jeg tror det kan gå bra.
Hvilke tema bør vi ta opp? Oppdater agendaen p å wiki-siden.
Vennlig hilsen,