Sundag 29. juni 2008 skreiv Kent Dahl:
Kjekt å høre. Jeg vurderer iallefall å starte opp oversetting av OLPC'
- XO - Core
- XO - Bundled
- Terminology
https://dev.laptop.org/translate/projects/
Jeg tenker primært til bokmål (no_nb), da jeg er ikke spesielt stø i nynorsk.
Vil berre gjera obs på at det er «nb_NO», ikkje «no_nb». Men vanligvis vil me berre bruka språkkoden, altso «nb» for bokmål og «nn» for nynorsk.
Men jeg ville gjerne sett at det også kom i gang.
Eg skulle gjerna sett OLPC på nynorsk, men har dessverre ikkje kapasitet til å delta i det arbeidet.