Bjørn Steensrud bjorn@powertech.no skreiv i innlegget news:Pine.LNX.4.44.0208082132410.29044-100000@localhost.localdoma in:
Jeg tror de som har hatt matte kan få litt trøbbel med «invers tangens» - men teknisk sett er det jo riktig.
Ein har (har eg inntrykk av) i nyare tid gått over frå dei eldre omgrepa som «arcus tangens» og «cosinus hyperbolicus» til «invers tangens» og «hyperbolsk cosinus» i norsk og til dels internasjonal matematikkterminologi. Dette synest eg er steg i rett retning.