Karl Ove Hufthammer wrote:
Axel Bojer:
Innmelding av ord. Metoder: E-post, ord fra ordbanken og fra Rune Klevelands ordliste, innmeldinger vha. skript
Eg håpar dette er ein prosess som blir kjørt kvar gong stavekontrollen vert laga, i staden for at det er ein éingongsgreie. For eksempel inneheldt ordlistene frå ordbanken fleire kodingsfeil for enkelt særnamn som visstnok skal vera retta no. Nye/fiksa/fjerna ord frå ordbanken bør automatisk leggast til / fiksast / fjernast i stavekontrollen når førstnemnte vert oppdatert.
Det vil helt sikkert bli et behov mht. ordbanken, den versjonen vi har nå inkluderer ikke endringene fra 2005, og de vil vi veldig gjerne ha med.
Ble dette gjort med et skript som kan gjenbrukes? I så fall hvor ligger det?
Hilsen Axel