Tysdag 17. juni 2008 skreiv Kent Dahl:
Jeg så denne epostlisten nevnt på http://wiki.laptop.org/go/Norwegian_PO og lurer derfor på om det er noe pågående arbeid for å oversette OLPC sitt UI (Sugar) og kjerneapplikasjonene til norsk?
Eg kjenner ikkje til noko slikt arbeid. Men om nokon skulle starta det, er dette rett lista for koordinering og diskusjon.