j
k
j a
j l
2001-11-07 07:09:53, "Jon Grepstad" GREPSTAD@sprakrad.no:
Eg såg på kjelda, og det var ærlig talt noko av ...det verste eg har sett. Det blir lagt ut i html-format.
Eg såg på kjelda, og det var ærlig talt noko av
det verste eg har sett.
Det blir lagt ut i html-format.
Fint.
Back to the thread
Back to the list