Hei Karl Ove
Eg får tilbakemelding frå fleire folk i skulelinuxmiljøet om at det er eit problem med oppdateringsskriptet ditt for kde. Grunnen er jo at det melder inn kvar enkelt fil for seg sjølv til skolelinux-arkivet. Dette fører til svært mange innmelingar og ein mail til alle medlemer av commits@skolelinux.no-lista for kvar fil som blir prossesert.
Vi er svært interessert i at skriptet blir oppdatert slik at innmelding skjer etter at alle filer er prossesert. Viss du treng hjelp til det, så er det folk som er svært motiverte for å hjelpe til.
Helsing Håvard