fr. den 20. 07. 2012 klokka 16.08 (+0200) skreiv Kjetil Kilhavn:
Fredag 20. juli 2012 14.55.07 skrev Kjetil Kilhavn:
Hei, jeg gikk gjennom alt som manglet i kde-baseapps og oppdaterte der jeg mente det var nødvendig, og satte som akseptert en del andre oversettelser.
men er uansett ikke så stø i det).
Det var vel ikke bare jeg som ikke fikk noe vedlegg fra uio.no... http://dl.dropbox.com/u/9069860/2012-29_nb_KjetilKilhavn.tgz
Takk. Eg har no sendt inn endringane (men ikkje lest gjennom dei – berre sjekka for tekniske feil). Er no i ferd med å senda inn til KDE og oppdatera PO-filene med siste malfiler i Skulelinux-SVN.
Var for øvrig tidsnok til å bli med i KDE 4.9. Tidsfristen der er 24. juli.