Hei, jeg gikk gjennom alt som manglet i kde-baseapps og oppdaterte der jeg mente det var nødvendig, og satte som akseptert en del andre oversettelser.
Kan "noen" se gjennom og oppdatere (tror ikke jeg er blant de privilegerte, men er uansett ikke så stø i det).
Fredag 20. juli 2012 14.55.07 skrev Kjetil Kilhavn:
Hei, jeg gikk gjennom alt som manglet i kde-baseapps og oppdaterte der jeg mente det var nødvendig, og satte som akseptert en del andre oversettelser.
Kan "noen" se gjennom og oppdatere (tror ikke jeg er blant de privilegerte, men er uansett ikke så stø i det).
Det var vel ikke bare jeg som ikke fikk noe vedlegg fra uio.no... http://dl.dropbox.com/u/9069860/2012-29_nb_KjetilKilhavn.tgz
fr. den 20. 07. 2012 klokka 16.08 (+0200) skreiv Kjetil Kilhavn:
Fredag 20. juli 2012 14.55.07 skrev Kjetil Kilhavn:
Hei, jeg gikk gjennom alt som manglet i kde-baseapps og oppdaterte der jeg mente det var nødvendig, og satte som akseptert en del andre oversettelser.
men er uansett ikke så stø i det).
Det var vel ikke bare jeg som ikke fikk noe vedlegg fra uio.no... http://dl.dropbox.com/u/9069860/2012-29_nb_KjetilKilhavn.tgz
Takk. Eg har no sendt inn endringane (men ikkje lest gjennom dei – berre sjekka for tekniske feil). Er no i ferd med å senda inn til KDE og oppdatera PO-filene med siste malfiler i Skulelinux-SVN.
Var for øvrig tidsnok til å bli med i KDE 4.9. Tidsfristen der er 24. juli.