[Åsmund Skjæveland]
Eg kan diverre ikkje hjelpa deg med dette problemet, men eg sender ein kopi av denne e-posten til i18n-no@lister.ping.uio.no. Kanskje nokon der kan hjelpa.
Jeg vet lite om FreeBSD og locale, men det kan jo tenkes at filene fra GNU libc (som skolelinux bruker) også kan brukes på FreeBSD. Merk dog at det er feil i bokmål og nynorsk locale, se URL:http://bugs.skolelinux.no/show_bug.cgi?id=102 for litt info om problemene.