Hei, eg fann epost-adressa di då eg søkte på Google etter 'locale FreeBSD nynorsk':
https://lister.ping.uio.no/pipermail/lister.ping.uio.no/i18n-nn/2002-April/0...
Eg leiger plass på ein FreeBSD-tenar i USA, og dei har berre bokmål (eg er jammen ikkje sikker på om dette har med operativsystemet å gjera, eller php-installasjonen, eg kan kompilera min eigen php-cgi, men vil helst sleppa). Eg må i alle fall finna ein måte å endra 'tirsdag' til 'tysdag' på. PostCalendar er ein modul til PostNuke (http://postnuke.com), og dei har av ein eller annan grunn nytta locale-settingar for nokre av sine variablar (men ikkje alle... full pakke med språkfiler i tillegg...).
Veven eg herjar med nett no er http://rak.no/
Har ikkje peiling på om du har nokre idear, og er lei meg for at eg skriv sånn heilt utan å kjenna deg.
Beste helsing, Randi Andersen
Eg kan diverre ikkje hjelpa deg med dette problemet, men eg sender ein kopi av denne e-posten til i18n-no@lister.ping.uio.no. Kanskje nokon der kan hjelpa.
[Åsmund Skjæveland]
Eg kan diverre ikkje hjelpa deg med dette problemet, men eg sender ein kopi av denne e-posten til i18n-no@lister.ping.uio.no. Kanskje nokon der kan hjelpa.
Jeg vet lite om FreeBSD og locale, men det kan jo tenkes at filene fra GNU libc (som skolelinux bruker) også kan brukes på FreeBSD. Merk dog at det er feil i bokmål og nynorsk locale, se URL:http://bugs.skolelinux.no/show_bug.cgi?id=102 for litt info om problemene.