torsdag 17. oktober 2002, 12:32, skrev Gustav Foseid : | Lars Bahner: | > Redundancy | > | > overflødighet | | Hva er feil med "redundans"?
At det er et fremmedord, mens overflødighet er mer allment forståelig. Når man har valget mellom et fremmedord og et mer allment forståelig ett tror jeg det siste er best ... (ikke helt slavisk. Men her er det snakk om saklig forståelighet, ikke poesi el.).
Axel