lørdag 29 november 2003, 20:55, skrev Bjørn Steensrud: | torsdag 27 november 2003, 22:22, skrev Håvard Korsvoll: | > Det er ein streng eg lurer på om kan vere riktig. | > BlanchedAlmond => lys papaya2 | | Jeg tar på meg deler av skylda her - tok navnene fra NorskeFargenavn-fila.
| Vil Skåldet mandel, eller lys mandelbrun,
passe bedre? Fargen er #FFEBCD,
| ikke så lys som en skåldet mandel
| | Har ikke kvalitetssikret, men det fôr forbi en annen fargefil forleden, der
| vrimlet det av farger med tillegg av tall ...
grønnblek1, grønnblek2 osv
| Får vel finne den igjen og sammenholde.
| | Bjørn
Så helt gal synes jeg nå ikke navnet ser ut. Så i fargetabellen (fortsatt: http://i18n.skolelinux.no/nb/NorskeFargenavn.html ) og den fargen det henvises til ligner på Papaya ... Fargen over heter «papayawhip» og ser dønn lik ut i min nettleser (opera 7.21, linux). Men de to har en litt annen fargekode ser jeg, så helt lik er de (teoretisk)
ikke ...
Ja, eg har sett på den fargenamnsida eg også no. Eg ser jo at fargane er nesten heilt like, så eg går ut frå at namnet stemmer. Men eg har jo ikkje noko grunnlag for å kvalitetssikre desse namna. Så lenge ingen seier noko om at fargenamna er direkte feil, så går eg ut frå at dei er rette. Er meir usikker på formateringa av namna. Eg har fjerna alle mellomromma i namna på nynorsk (det er ikkje gjort på bokmål). Synes det ser litt "corny" ut, men eg reknar med det er ein grunn for at dei har gjort det på engelsk. Nokon som veit kvifor? Håvard