On Tue, 30 Jun 2009 21:54:20 +0200, Kjetil Torgrim Homme kjetilho@ifi.uio.no wrote:
nettopp derfor er det veldig viktig at vi unngår ei direkte omsetjing. det er utruleg mange som trur at det går raskare å laste ned ting viss dei er oppkopla mot "seeds" i staden for "leeches", men faktum er at ein ofte vil laste ned RASKARE frå "leeches" sidan dei har eit incitament til å bruke bandbreidde på andre. alle Bittorrent-klientar vil føretrekkje å sende data til dei deltakarane som sender raskast data attende, dette vert kalla "like-for-like"-prinsippet ("tit for tat" på engelsk). ein klient som har vorte ein delar[1] har ikkje lenger noko slikt incitament, og derfor vil ferdige nedlastingar verte prioritert ned.
[1] hmm, brukt i kontekst er eg ikkje så sikker på om "delar" er så bra for "seed" likevel. kva med "opphav"?
Opphav er nok mer rett iforhold til hva "seeder" skal bety. Det er jo basert noen som sår slik at andre kan dele og torrenten "vokse".
Når det er sagt så er det kanskje verd å nevne at Gnome oversetterne bruker "Nedlastere", "Likemenn" og "Delere".
-- Sindre Wetjen email: sindre.w@gmail.com