mandag 23. september 2002, 19:54, skrev dKarl Ove Hufthammer : | Skal skal me setta om «Note:»/«Note!» til i | programdokumentasjon? «Merk:», «Merk!», «Obs!», «Obs:» | eller noko heilt anna? Det hadde vore greitt om me kunne | standardisert på eitt ord med éi teiknsetting (kolon | eller utropsteikn).
Har grunnet lenge på denne. Mener vel at ulike situasjoner kan kreve litt ulike oversettelser. Hva med «Merknad:»?
Axel