søndag 9. mai 2004, 21:03, skrev Karl Ove Hufthammer: | Axel Bojer axelb@skolelinux.no skreiv i innlegget | | news:200404301708.48168.axelb@skolelinux.no: | > Er følgende oppføring i ordlista ok? | > (Ikke lagt inn enda): | > | > <tr> | > <td>bitmap(-graphic)</td> | > <td>bilde, punktgrafikk</td> | > </tr> | | Ja. Sjølv har eg forresten begynt å bruka «bilete» overalt der det | står «graphics» i originalteksten, og det ser ut til å fungera | bra.
:-)
Da har jeg lagt det inn.
-Axel