On Fri, 2004-07-30 at 00:51 +0200, Herman Robak wrote:
Burde ikke snarveistastene bli generert automatisk, slik at kollisjonene kunne bli eliminert en gang for alle?
nei, det er katastrofalt om snarvegstastane kan endre seg spontant når ein oppgraderer programmet.