j
k
j a
j l
"Header" på norsk: "Hode" er vel nærmere enn "topptekst"?
...skjønt det avhenger vel av sammenhengen?
I Kmail, under menyen "Visning", brukes "topptekst" om meldingshodene på epostmeldinger.
Det _bør_ stå "meldingshode(r)", etter min mening.
Back to the thread
Back to the list