mandag 20. juni 2016 17.40.08 CEST skrev Kjetil Torgrim Homme:
må. den 20. 06. 2016 klokka 14.14 (+0200) skreiv Kolbjørn Stuestøl:
TEXTJOIN gjer noko av det same som CONCAT, men set inn skiljeteikn mellom ledda. TEXTJOIN(" ";SANN;A1:A4) returnerer «Dette er ein tekst». Det første teiknet i formelen er skiljeteiknet, her mellomrom (" "). SANN betyr at eventuelle tomme celler i området skal ignorerast. Er ikkje omsett i Excel. Bør vel ha eit namn som viser at det er i familie med KJED.SAMAN?
kanskje SLÅ.SAMAN ?
Eller TEKST.KJED.SAMAN()/SAMMEN() siden det allerede finnes en TEKST()- funksjon? (Eventuelt KJED.SAMAN.TEKST( )). Vil den nye funksjonen
Skillet mellom concatenate og join er vel som skillet mellom "trekk sammen" og "slå sammen" - altså ganske hårfint.
SWITCH kan samanliknast med å hente ut data frå ein tabell ved hjelp av indeksen. SWITCH(B1;1;"søndag";2;"måndag";3;"tysdag";4;"onsdag";5;"torsdag";6;"freda g";7;"laurdag";"ingen treff") Er B1 = 1, vil funksjonen returnere "søndag", er B1 = 5, blir resultatet "fredag" osv. Er B1 større enn 7 eller mindre enn 1, blir resultatet "ingen treff".
Er i Excel omsett med BRYTER. Eg veit at vi bør bruke mest mogleg same namna som er brukte i Excel, men her skurrar det etter mi meining.
einig, sjølv om det skurrar på engelsk også. kanskje PLUKK / UTPLUKK / UTVAL ?
ellers einig i framlegga dine.
SWITCH-funksjoner er brukt i mange programmeringsspråk. SAP sitt språk ABAP har en gammel lignende konstruksjon som er CASE ... WHEN ... WHEN ... WHEN OTHERS ... ENDCASE. CASE oppfører seg nøyaktig likt som IF ... ELSEIF ... ELSEIF ... ELSE ... ENDIF, men switch gjør ikke alltid det såvidt jeg husker. Forresten har vel shellscript også CASE ... ESAC.
Både switch og case velger et utfall basert på en verdi (eventuelt basert på flere verdier, men jeg tror ikke jeg har vært borti det), så jeg synes egentlig "BRYTER" eller "VELGER" er en brukbar oversettelse. HVIS() er jo allerede brukt for IF, og I.FALL() eller I.TILFELLE( ) ser vel litt merkelig ut. Kanskje NÅR() eller NÅR.SÅ() slik at vi nærmer oss The Julekalender :-)