Arno Teigseth skrev:
On Fri, 2009-09-18 at 17:28 +0200, Karl Ove Hufthammer wrote:
Nei, programmet bør heller rettast til å setta inn «Avkryssingsboks1» osv.
Har vi tilgang til å rette det? Regner med det er et annet sted enn i helpcontent2?
Hvis det ikke lar seg rette ved å oversette de strengene vi har, så legger vi inn en feilmelding, men i første omgang oversetter vi det vi har IMHO :-)
-Axel