Feiloverføring er et dårlig forslag IMO. Da høres det jo ut som du vidrefører feilen til et nytt system,
Tilbøyelig til å være enig, men det blir vel det samme på engelsk. Kanskje feilerstatning, feilerstatt?
men overtakelse ved feil er ikke så værst...
Det kan jo være langformen.
Arne