j
k
j a
j l
Kan noen som har brukt kdessh fortelle meg hva "remote stub" står for?
Har noen et godt forslag til hva vi bør kalle en "daemon"? Jeg har på følelsen at "demon" ikke helt er tingen...
Back to the thread
Back to the list