On 3/15/06, Svenn Inge Ingebrigtsen svenn@online.no wrote:
Dette er jo greit i og for seg - men hva med synonymordboken? Jeg trodde det var det vi skulle få utviklet fort som fy blant annet??
Hva skjedde?
Problemet er tildels formatet på synonymordlista som OOo 2.x brukar, og det at synonym blir lagt inn for kvar bøying av ordet.
Det første punktet må noko finne ut kva for data som verkeleg trengs for å bygge synonymordlista for OOo 2.x.
Det andre punktet kan greit løysast ved å innføre nokre retningslinje for korleis ein skal leggje inn synonym i speling.org-databasen.
Ein måte ein kan gjere det på er å leggje inn grunnforma av ordet i tillegg til den bøyingsforma som kjem i korrekturposten. Under grunnforma av ordet så kan ein leggje inn synonym for ordet.
Dette må i alle tilfelle dokumenterast godt på heimesidene.
Håvard