Hei! En god og en dårlig nyhet; den dårlige først: Jeg har dessverre ikke fått tid til å sette opp Debian for internett ennå, derfor kan jeg ikke bruke CVS nå. Kanskje resten av helga gir muligheter ... Den gode: jeg har redigert om den fila som Karl-ove la ut lenka til, der har jeg lagt inn de norske navnene på fargene. Kan du, Herman, siden du holdt på med den fila der fargene var (har i farten glemt hvilken. Kword?), opdatere disse tre filene til CVS for meg? Eventuellt noen andre? Kom gjerne med innspill, jeg har redigert i HTML-delen med linje skift foran hvert nytt fargenavn, så det burde gå å bruke en vanlig tekstbehandler. De to filene ekstra er 1: en tom bildefil. Den gjør at en alt-tekst vises over hver farge med fargenavnet på engelsk. 2: en CSS-fil. Når er fristen *helt* over? vi begynner vel å få dårlig tid?
Vennlig hilsen Axel
------------------------------------------------------------ Få din egen @start.no-adresse gratis på http://www.start.no/