Den 12. juni 2010 22:49, skrev Torstein Adolf Winterseth:
Ekiga, eit program som liknar Skype, kallar seg sjølv for eit «softphone»-program. Dersom mora mi har Ekiga installert og går i menyane og ser «Ekiga softphone», så vil ikkje det seie henne noko så eg ønskjer å bruke eit anna ord, men vil gjerne ha litt innputt.
Har kome på nokre forslag: – Ringjeprogram
Jeg likte denne :-)
– Telefonprogram
Eneste aberet er at det får meg til å tenke på et program på en telefon.
– Mjukfoni (hehe)
:-)
Mvh Axel Bojer