j
k
j a
j l
Hei alle sammen!
Jeg er ny her. Er det noen retningslinjer for hva slags endinger eller dialekt som skal brukes? Ville vært moro å begynne med lynx. Noen som holder på med dette allerede?
Med vennlig hilsen, Roy Hvaara.
Back to the thread
Back to the list