onsdag 22. juni 2005, 21:30, skrev Karl Ove Hufthammer:
Eivind Tagseth wrote:
tilde tilde ( ?? )
tilde er vel grei? Bruker den mest om hjemmekatalogen min, men finnes vel også på Spansk? ñ f.eks.
Han finst òg på norsk, i blant anna ordet «señor» og i statsnamnet «São Tomé og Príncipe» (ja, dette *er* den einaste offisielle norske stavemåten). Dette er for øvrig einaste norske ordet (eg kjenner til) som brukar bokstaven í.
Har lagt inn «señor» som eksempel :-)
Mvh Axel