On 22/03/2008, Rune Nakim i18n@rbn.no wrote:
Hei,
Noen som har meninger om oversetting av high score(s)?
Jeg ser rekorder, poengtavle og resultatliste i po-filer i KDE4.
Resultatliste er fristende, men det er vel passer vel ikke helt til _high_ scores? Så da blir det kanskje rekorder?
Jeg foreslår rekordliste som litt mere presist enn bare rekorder.
Mvh Håkon Løvdal