Oddmund Åvik:
Det er kanskje fordi eg er vestlending at eg får heilt feil assosiasjonar til "verktykasse". Då trur eg det gjeld grovverkty, slikt som t.d. røyrleggarar og mekanikarar brukar. Vi dreiv mykje med måling og teikning i mine unge dagar, og vi kalla alltid den "kassen" vi hadde målar- og teiknesaker i for "skrin", men det kan jo vera ein annan tradisjon hos dykk austlendingar.
Jeg er vestlending, og for meg er skrin noe man har smykker, glansbilder og sysaker i. Verktøy og sigarer oppbevares i kasser.
- Harald