* Åsmund Skjæveland aasmunds@student.matnat.uio.no [020711 20:11]:
Eg held på å omsetja dopewars (http://dopewars.sourceforge.net/). Eg har kome til dei meir tekniske uttrykka i programmet, og stussar særleg på det som har med proxy-innstillingar og godkjenning av brukarar å gjera. T.d. frasen:
"Proxy Authentication Required"
burde, etter bokmålsordlista på i18n.skulelinux.no, bli noko slikt som «Treng godkjenning frå mellomtenar» (eller mot? til? Eg er ikkje så stø i proxyar.) Men vil nokon skjøna det?
Det må være autentisering, ikke godkjenning. Godkjenning er noe man gir når man _autoriserer_.
Eivind