* Marit Halse i18n@tiram.org [2004-11-11 13:35:59 +0100]:
On Thu, 11 Nov 2004 13:26:44 +0100, Eivind Tagseth eivindt-no@multinet.no wrote:
"Hensikten med å logge disse "referrerne" er å finne ut _hvem_ (dvs hvilke sider/adresser) som henviser folk til deg." ^^^^^^^^
Jepp. Og en som henviser noen til deg, må nødvendigvis kunne kalles en ...?
Uh, er vi egentlig uenige om noe? For å sitere meg sjøl:
'Jeg foretrekker uansett "henviser/henvisninger."'
Eller var det noe heilt anna du tenkte på?
Hehe... min opprinnelige kommentar i denne tråden gikk på at det måtte være «henviser», ikke «henvisning».
Jeg har ikke trodd at du mente at det skulle oversettes med «ref.*» og har heller ikke ment det selv... ;)
Eivind