Petter Reinholdtsen skrev:
Ja, kanskje. Jeg tenkte mest på for oss som lager stavekontrollen, for å ha en plass å notere slike ord som vi er enige om ikke skal være godkjente ord, og som har vist seg problematiske tidligere, slik at vi sikrer at de ikke kommer tilbake som godkjente ord.
Det vi gør i DSDO er at vi tager en beslutning i redaktionsgruppen og dernæst indsender en post om beslutningen med »AUTHORITY: DSDO-redktionen«.
Jacob