j
k
j a
j l
On Monday 05 August 2002 15:39, Axel Bojer wrote:
Når det gjelder nettlesere mener jeg vi burde prioritere opera.
Får vi lov til å distribuere Opera da? Og vil vi oppfordre til bruk av proprietær programvare?
IMHO burde Opera være uaktuelt.
Back to the thread
Back to the list