Axel Bojer axelb@skolelinux.no skreiv i innlegget news:200404231651.37274.axelb@skolelinux.no:
Tja, for min del er det greit. Det er iallfall lettere for «nye» brukere å forstå hva som menes. Det virket som vi som var der (Du, Jørgen, Nina, Thomas og jeg) iallfall ikke hadde noe imot å bruke det. Snakket med Harald Th.; han synes forøvrig valgtast er best, det gjorde Knut også ...
Eg føretrekker valgtast eller endringstast (men ikkje kombinasjonen!).