2008/4/1 Petter Reinholdtsen pere@hungry.com:
[Hans F. Nordhaug]
Er problemet som Tor rapporterer fortsatt tilstede i siste utgave? Jeg bruker ikke nynorsk OO selv. (Send CC til Tor siden han ikke er på lista.)
Jeg har i hvert fall ikke sett det i noen feilmelding til denne listen, som er stedet å nå oss som vedlikeholder stavekontrollen. OOo-forumet fungerer ikke hvis en vil nå oss som jobber med norsk stavekontroll.
Eg finn ikkje noka slik feilmelding i forumet. Eg klarar heller ikkje å reprodusera feilen i siste versjon av OOo, med siste versjon av ordlista.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes