Kolbjørn Stuestøl kol-stue@online.no skreiv:
Skulle gjerne hatt noen fleire innspel.
Då kjem eg med framlegget «rettleiingsverkstad»/«veiledningsverksted». Eg synest iallfall sjølv at det kling godt. Dekkjande for det det skal dekkje er det òg.
Mvh Eirik U. Birkeland