* Lars Erik Kolden lars.erik.kolden@gmail.com [2009-12-08]:
Hei.
Jeg jobber på en skole hvor nynorsk er hovedmål. Vi bruker Ubuntu linux så godt som overalt, og jeg ser at det er en del mangler i oversettelsen. Jeg vil derfor bidra litt med å få mer over på nynorsk. Hvor starter jeg?
http://l10n.gnome.org/teams/no
Hans