Axel Bojer axelb@skolelinux.no skreiv i innlegget news:200410291422.45180.axelb@skolelinux.no:
Eg har aldri tatt til orde for «systemkurv»; det er «systemtrau» eg føretrekker (på nynorsk). På bokmål har eg inga fast meining, men ein kan gjerne bruka «systemtrau» der òg.
Men trau er vel ganske beslektet med kurv (iallfall i denne betydningen)?
Ordboka seier at eit trau er eit «avlangt, uthult trefat». Det passar ganske godt på systemtrauet.
Når eg hører «kurv» ser eg for meg noko ganske anna. Elles er ordlyden òg ein av grunnane til at eg likar «systemtrau» godt.