lørdag 16. juli 2005, 19:10, skrev Kjetil Torgrim Homme:
"skjermbilde" uttrykkjer ikkje så godt at det er snakk om eit tilstandsbilete. kanskje "skjermfoto" er eit betre val?
Ordsmia foreslår:
skjermdump, skjermbiletkopi/skjermbildekopi
http://www.sprakrad.no/upload/torget/leik/paanorsk.htm
For egen del syntes jeg at ordet skjermfoto er en god kandidat selv om skjermdump ser ut til å ha festet seg :-)
- Knut