On Friday 09 August 2002 18:17, Gaute Hvoslef Kvalnes wrote:
Meiner du at det er heilt *tilfeldig* at nettopp ellipseteiknet vert brukt i menyar? *Det* er søkt, det ...
Hvis det er virkelig er snakk om en ellipse, hvorfor er det da ikke mellomrom foran «…» i den engelske versjonen av programmene også? Dette er regelen i engelsk så vel som i norsk.