[Bjørn Steensrud]
Programmet er borte vekk og erstattet med Krita, som vel bare fins på CVS-speilene til KDE.
Oppdatere todo og fremdrift, noen?
Hva har nå høyest prioritet på nb-sida? Jeg har muligens nok språksans (pluss "nynorsk" kone) til å begynne på språkvask på nn-sida om det er viktigere - målet var å få ferdig nynorsk til D-dagen Brannene jeg har slitt med på hjemme- og arbeidsfronten er slukket, så nå er det litt ledig kapasitet igjen :-)
Jeg vet ikke hva Herman har tenkt når det gjelder prioriteringer på bokmålsiden, men...
Det jeg har lagt merke til er at head-kde-i18n/ trenger seriøs språkvask. mortehu har jobbet en del med dette, og trenger sikkert hjelp.
Er det noen som vet status for vår kde-i18n/? Er det komplett og korrigert? Klar for å kvalitetssjekkes av Språkrådet?
Ellers begynner det kanskje å bli på tide å få oversatt ikke-KDE programmer i tillegg.