j
k
j a
j l
Skal skal me setta om «Note:»/«Note!» til i programdokumentasjon? «Merk:», «Merk!», «Obs!», «Obs:» eller noko heilt anna? Det hadde vore greitt om me kunne standardisert på eitt ord med éi teiknsetting (kolon eller utropsteikn).
Back to the thread
Back to the list