[Svenn Inge Ingebrigtsen]
Dette er jo greit i og for seg - men hva med synonymordboken? Jeg trodde det var det vi skulle få utviklet fort som fy blant annet??
Hva skjedde?
Har du lest referatet og IRC-loggen fra mandagens møte, URL:http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/Meeting/20060306?
Jeg tror vi kan fortsette å legge inn SYNONYM hvis vi vil, men det gjenstår jobb for å avklare bygging av synonymordliste for OOo v2.