-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE----- Hash: SHA1
torsdag 5. august 2004, 01:19, skrev Knut Yrvin:
torsdag 05 august 2004, 00:01, skrev Sven Harald Klein Bakke:
Håper vi har fått gjort ferdig en god del. Da er det ikke så mye igjen ;)
Vi får håpe vi klarer å hente inn det viktigste i august :-)
Det kommer nok. Selv sitter jeg som dataansvarlig på Norges største katteutstilling[0] i Ekeberg idrettshall til helgen og har hatt mye å gjøre i den forbindelsen.
Bjørn
[0] http://www.nrr.no/SWS2004/ :-)