Eg har i dag lagt ut ei førebels bokmålsutgåve av OpenOffice.org på <URL: http://developer.skulelinux.no/~gautehk/openoffice/ >. Pakkane er lagde ut for testføremål, og Akershus fylkeskommune ber pent om at dei ikkje vert distribuerte fritt.
Nytt no er ein Windows-pakke som fungerer og ein Linux-pakke som kanskje fungerer på andre distribusjonar enn Debian/Skulelinux. Linux-pakken brukar OOo sitt eige installasjonssystem, og bør verka overalt. Det ville vore fint om nokon kunne testa den.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes