Tysdag 6. august 2002 18:06 skreiv Karl Ove Hufthammer:
Eg ser det i siste versjon av Mozilla-omsettingsprogrammet er mulig å eksportera til XML[1]. Men dette kan eg trulig lett konvertera ordlista til (men ikkje frå!) po-format.
Kvifor ikkje frå PO, forresten?
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes