2010/4/27 Eirik U. Birkeland eirbir@gmail.com:
Den 26. april 2010 17.38 skrev Frode Severin Hatlevik frodeseverin@gmail.com følgende:
Jeg kan ta i et tak her. Jeg har ikke oversatt for distribusjoner før, så jeg trenger litt starthjelp. Jeg kjører Squeeze på min egen laptop, og det er jo et godt utgangspunkt?
Eg er i gang med fila «debian-installer_packages_po_sublevel1_nn.po», berre slik at vi ikkje gjer dobbeltarbeid. Skal lage alioth-konto og melde inn ein av dei næraste dagane.
Mvh Eirik U. Birkeland
Jeg har laget meg konto på alioth.debian.org. For å få SVN tilgang til d-i med commit må jeg ordne med offentlig dsa nøkkel og slike ting. Er det noen som har en nøkkelserver å anbefale?
I neste runde må jeg kontakte de ansvarlige for d-i i18n for å få tilgang til SVN. Jeg finner vel kanskje ut hvem det er?
;)Frode