Torsdag 6. november 2008 skreiv Eivind:
Men heldigvis ser ikkje eg dei, då eg har valt ein annan distro. :)
Kom igjen. Kva for ein distribusjon? ;-)
http://blogg.huftis.org/artiklar/mandriva-linux-2009-ute/
Eivind Ø., som ofte nyt godt av omsetjingi di av Rockbox
Skulle ønskja eg kunne gjort det same … (Har teit berbar musikkspelar no.)