su. den 05. 08. 2012 klokka 12.56 (+0200) skreiv Karl Ove Hufthammer:
Eg har tatt ein kjapt kikk på brosjyra om den nye rettskrivinga http://www.sprakradet.no/upload/Brosjyrer/Ny%20nynorskrettskriving.pdf og her er mine kommentarar:
Eitt forslag til: No er det lov å skriva «breidde», «lengde» og «høgde». Eg foreslår at me held på dei gamle formene «breidd», «lengd» og «høgd».